dilluns, 10 de juny del 2013

Currículum


Estimada família Font Picany;


Els adjunto el meu currículum perquè he vist el seu anunci i m’agradaria fer classes a la seva filla. Un dels motius perquè em fa especial ilusióés per adquirir experiencia en aquest ámbit i començar a introduir-me en el món laboral.
Pel que he vist són d’Aiguafreda i això és un gran aventatge perquè jo també soc d’aquí, vaig estudiar a l’escola d’Aiguafreda.
Em considero una persona molt pacíen i actualment estic preparant la selectivitat, per això crec que les classes que puc oferir-li a la seva filla poden ser efectives, ja que fa només dos anys vaig acabar la ESO. 
Així doncs, espero que contacti amb mi. Deixo les meves dades i adjunto el meu curriculum.

PD: Si vostes ho prefereixen els puc oferir altres serveis.


Currículum
Dades personals
-Toni Pernau Jiménez.
Adreça: Aiguafreda, però al pasatge Tagamanent, número 9, 3er. 1a.
Telèfon: 934 44 22 55/ 606 74 53 74
Adreça electrònica: ToniPernau@gmail.com
Data de naixement: 30 de juliol de 1992
DNI: 55882971-F

Estudis
He cursat l’escola primaria a Sta.Caterina, la secundiaria i aquest any he finalitzat el batxillerat. Tinc nivell alt d’angles i he començat un curs d’alemany. Vaig pasar un estiu a l’Universitat d’Oxford.
Tinc estudis de windows, vaig fer Ofimàtica i vaig ser model de perruquería. També tinc un curs de Submarinisme i un altre de fotografía submarina.

Experiència laboral
El meu primer treball va ser de curta durada, vaig repartir pizzes duran un estiu. El següent va ser fa dos mesos, cuidava i netejava els gossos de qui ho demanés.
A vegades he treballat de voluntari a la creu roja, he repartit dinars, he ajudat a ambulancia, etc.

Competències personals
Idiomes:
Català i castellà parlats i escrits molt bé.
Anglès i francès parlats i escrits bé.
Alemany i Rúss nivell mitjà.

Informàtica
Processador de textos Windows XP i Windows Vista.
Programas de edicció, música, imatges, etc.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada